|
|
|
Os medios audivosuais producen os efectos descritos no modelo AIDA: atracción, interese, desexo e acción. |
![](../../botons/circulo_fondo_negro.gif) |
MÚSICA: |
![](../imaxes/medios_sonoros/musica.jpg) |
|
|
A música é un das técnicas máis utilizadas na APV. Como estímulo para que as compras d@s consumidor@s sexan máis lentas ou más rápidas. |
|
![](../../botons/fondoazul_boton.gif) |
Depende das horas de maior ou menor afluencia. Neste caso, a música ambiental será máis rápida ou mais lenta, para que a compra d@ consumidor/a, sexa maior. |
|
|
Nos grandes almacéns a música ambiental é diferente nos distintos ambientes ou seccións. |
|
|
A dereita hai dúas barras que conteñen dous tipos de música diferente. Para escoitalas por separado, por unha en pausa, facendo clic co rato sobre o botón de pausa. Unha música é bastante lenta e outra máis rápida. |
|
|
|
|
![](../../botons/circulo_fondo_negro.gif) |
MEGAFONÍA: |
![](../imaxes/medios_sonoros/texto_megafonia_oferta_puntual.jpg) |
|
|
A megafonía utilízase para enviar mensaxes publicitarias e dirixir aos compradores e compradoras cara un punto determinado do establecemento para incrementar as vendas. O seu obxectivo, seguindo o modelo AIDA, sería captar a atención, conseguir o interese, suscitar o desexo e provocar o comportamento de compra. |
|
|
|
|
![](../../botons/circulo_fondo_negro.gif) |
OFERTAS GRAVADAS: |
Si non escoitas a música. Descarga QuicTime Player: |
|
![](../../botons/fondoazul_boton.gif) |
Con regularidade, escóitanse por megafonía ofertas gravadas de ante mán ou información sobre determinados produtos, |
|